FANDOM

Wyluzuj,Scooby-Doo! TłoNaGłówną
Wyluzuj, Scooby-Doo!

Wyluzuj, Scooby-Doo!
WyluzujScoobyDoo
Liczba odcinków 32 (lista)
Lata emisji 2015-
Tytuł pierwszego odcinka Studencka Zagadka

Wyluzuj, Scooby-Doo! (ang. Be Cool, Scooby-Doo!) – amerykański serial animowany, wyprodukowany w studiu Warner Bros. Animation. Jest dwunastym serialem opowiadającym o przygodach Scooby'ego i jego przyjaciół. Twórcami serialu są Joe Ruby i Ken Spears. W Polsce zadebiutował 28 listopada 2015 roku na kanale Boomerang o 17:45.

Informacje ogólne

Serial jest mniej poważny niż jego poprzednik - Scooby Doo i Brygada Detektywów. Bohaterom zmieniono wygląd oraz sposób zachowania. Scooby i Kudłaty pozostali tacy, jacy byli. Fred jest bardziej pewny siebie, Velma ma mniej rozumu, a Daphne na każdą wyprawę zabiera zwariowane sprzęty, od pacynek po sztuczne wąsy. Wygląd bohaterów jest miły dla oka, a zabawne wydarzenia rozśmieszą nie jedną osobę. W tej części bohaterowie potrafią wszystko wytłumaczyć, dlaczego dana osoba przebierała się za potwora i dlaczego poszlaki wskazywały na nią.

Obsada

Obsada anglojęzyczna

W rolach głównych:

Obsada polskojęzyczna

Wersja polska: Master Film Tłumaczenie:

  • Dorota Załęska (odc. 9),
  • Kaja Sikorska (odc. 11-12)

Dialogi:

  • Dorota Załęska (odc. 1-10, 14),
  • Kaja Sikorska (odc. 11-12)

Reżyseria: Agata Gawrońska-Bauman Dźwięk i montaż: Jacek Osławski Kierownictwo produkcji: Agnieszka Kołodziejczyk Tekst piosenki: Andrzej Brzeski (odc. 9) Kierownictwo muzyczne: Adam Krylik (odc. 9) Wystąpili:

W rolach głównych:

W pozostałych rolach:

i inni

Śpiewali: Agata Gawrońska-Bauman, Adam Krylik, Małgorzata Szymańska (odc. 9)

Lektor: Marek Ciunel

Błędy i ciekawostki

Błędy

  • W odcinku Czy leci z nami Gremlin? pojawia się błąd. Podczas nieudanej próby złapania potwora Daphne uciekła od potwora z resztą przyjaciół, chociaż siedziała za sterami samolotu w ubraniu pilota, a podczas zwiewania miała swoją fioletową suknię. Lecz biegła z resztą paczki tylko w jednej scenie - w następnych już jej nie było.
  • W odcinku Śnieżna zagadka pojawia się błąd. Kiedy przyjaciele jadą wyciągiem nad stokiem narciarski, niebo jest szare i pada śnieg. Lecz kiedy pojawia się upiorny bałwan przyjaciele zeskakują z wyciągu narciarskiego i lądują na stoku, gdzie niebo jest niebieskie, a śnieg nie pada. Nie widać także wyciągu.
  • W odcinku Wszystkie łapy na pokład podczas, gdy Scooby i Kudłaty wyrzucają do morza różne przedmioty ze swoich walizek, z jednej wylatują Scooby-chrupki. To dziwne, gdyż wynaleziono je dopiero w odcinku Magiczne chrupki, który jest odcinkiem 17, a poprzedni jest 03 odcinkiem.
  • Od odcinka Święta z dreszczykiem wzwyż w napisach końcowych nie pojawiają się nazwy piosenek pościgowych (wyjątkiem jest odcinek Urlop Freda i Halloween).
  • Podczas wyjaśniania sprawy w odcinku Kuracja z wilkołakiem przy scenie, kiedy Velma czyta artykuł o domu wilkołaka, pojawili się Kudłaty i Scooby, lecz w momencie odcinka, kiedy Velma rzeczywiście go czyta, nie ma przy niej Kudłatego i Scooby'ego.

Ciekawostki

DVD

Galeria

Powiązane artykuły

Zobacz też: Wyluzuj, Scooby-Doo!/Odcinki i Wyluzuj, Scooby-Doo/Potwory.

Przypisy

  1. Akcja tego odcinka dzieje się w roku 1843, więc nie jest to alternatywna wersja do Szczeniaka zwanego Scooby Doo.

Linki zewnętrzne

Seriale animowane z serii Scooby Doo
Scooby Doo, gdzie jesteś? (1969-1970) • Nowy Scooby Doo (1972-1973) • Scooby Doo (1976-1978) • Scooby i Scrappy Doo (1979-1980) • Scooby i Scrappy Doo (1980-1982) • Nowy Scooby i Scrappy Doo (1983-1984) • 13 demonów Scooby Doo (1985) • Szczeniak zwany Scooby Doo (1988-1991) • Co nowego u Scooby'ego? (2002-2005) • Kudłaty i Scooby Doo na tropie (2006-2008) • Scooby Doo i Brygada Detektywów (2010-2013) • Wyluzuj, Scooby-Doo! (2015-)

Serial oficjalnie nienależący do serii, ale z nią związany: Scooby Doo i drużyna gwiazd (1977-1980)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki