FANDOM

Na tej stronie znajduje się lista odcinków serialu Wyluzuj, Scooby-Doo!.

Światowa premiera odcinka Premiera odcinka w Polsce N/o Polski tytuł Angielski tytuł Potwór[1]
SERIA PIERWSZA
05.10.2015 28.11.2015 01 Studencka zagadka Mystery 101 Duch Eliasa Kingstona
Velma chce dostać się na uniwersytet założony przez Eliasa Kingstona. Niestety, straszy tam duch założyciela.
06.10.2015 05.12.2015 02 Kurczak i chojrak Game of Chicken Duch wojownika Zatarii
Przyjaciel Freda, Chuck Mangum wybiera się do jaskini Zatarianów znaleźć cenny skarb. Niestety, zaatakował go strażnik groty. Przyjaciele muszą odnaleźć kumpla Freda.
07.10.2015 13.12.2015 03 Wszystkie łapy na pokład All Paws on Deck Stwór morski
Kuzyn Freda, Scott posiada parowiec Casy, który funduje rejsy po zatoce Łapówka, gdzie straszy potwór morski.
08.10.2015 06.12.2015 04 Psia sprawiedliwość Poodle Justice Gargulec
Przyjaciele przypadkowo natykają się na nawiedzony przez Gargulca plan serialu "Psia sprawiedliwość"
09.10.2015 17.01.2016 05 Wielki przekręt Grand Scam Duch Chipa Bravertona
Przyjaciele wybierają się na stadion baseballowy Nocnych Motyli. Kiedy Kudłaty dowiaduje się, że tamto miejsce jest nawiedzone, postanawia bezinteresownie pomóc.
12.10.2015 26.12.2015 06 Wymiana liderów Trading Chases Bóg Sobek
Na nowej muzealnej wystawie "Skarby Egiptu" Bóg Sobek pilnuje sarkofagu. Fred zaś zakłada się z niejakim Jeffem, że jest lepszym dowódcą.
15.10.2015 12.12.2015 07 Cicho-sza! Be Quiet Scooby-Doo! Kryształowy pełzak
Kopalnia Kryształów to piękne zjawisko natury nawiedzone przez Kryształowego Pełzaka.
19.10.2015 29.11.2015 08 Bankiet w stylu retro Party Like It's 1899 Bezgłowy Lord
Przyjaciele wybierają się na bankiet w stylu retro, gdzie ktoś porywa gości...
20.10.2015 19.12.2015 09 Wrzaskliwa primadonna Screama Donna Duch primadonny
Bones Malone to piosenkarz. Kiedy detektywi przyjechali kupić bilety na jego koncert, nie było już ich. Tajemnicza Spółka podała się za kapelę, więc zostali wpuszczeni do Sali Gwiazd, gdzie miał odbyć się wieczorny koncert. Podczas próby generalnej zjawia się primadonna z zaświatów.
21.10.2015 27.12.2015 10 Potwór w kuchni Kitchen Frightmare Yeti
Restauracja Serowy Wulkan słynie z pysznych dań serowych i nawiedzającego go Yeti.
22.10.2015 09.01.2016 11 Atak sztucznej inteligencji Me, Myself and A.I. Kamerdyner 3000
Nowy projekt, mający zmienić ludzkość, czyli Kamerdyner 3000 wymyka się spod kontroli i sieje postrach w Mannputerowym Świecie.
23.10.2015 10.01.2016 12 Sąsiedztwo strefy 51 Area 51 Adjacent Kosmita
Przyjaciele zostali oskarżeni o bycie kosmitami. Wzięto ich do strefy 53, gdzie napotkali przybysza z innej planety...
28.10.2015 12.06.2016 13 Dla chcącego nic strasznego Where There's a Will, There's a Wraith Zielony fantom
Scooby przybywa na odczytanie testamentu mężczyzny, którego niegdyś uratował, lecz willa jest nawiedzona przez zieloną zjawę.
30.10.2015 20.12.2015 14 Odsiadka i zagadka If You Can't Scooby-Doo the Time, Don't Scooby-Doo the Crime Duch Szemranego Stana
Detektywi wybierają się do najlepszego na świecie więzienia, Krypty, gdzie straszy duch Szemranego Stana. Tylko pozostaje pytanie - skoro to duch, to czemu nie przejdzie przez ściany i nie ucieknie z więzienia?
10.12.2015 26.06.2016 15 Święta z dreszczykiem Scary Christmas Pterodaktyl
Fred zabiera wszystkich do miasteczka Rockwellville w poszukiwaniu świątecznej zagadki. Kiedy pterodaktyl, któremu do świątecznego klimatu daleko nawiedza miasto, a Daphne obchodzi swoje urodziny, Fred ma dosyć świąt.
13.02.2016 11.06.2016 16 Czy leci z nami gremlin? Gremlin on a Plane Gremlin
Nowy samolot, Air Gigantica, stworzony przez Wielkiego Earla, jest największy na świecie. Znajdują się w nim automaty z lodami, basen, wieloryb oraz gremlin.
20.02.2016 18.06.2016 17 Magiczne chrupki Sorcerer Snacks Scare Czarodziej Magicznych Chrupek
Fabryka Magicznych Chrupek staje się wytwórnią strachu, kiedy ni stąd, ni zowąd, pacynka czarodzieja powstaje do życia i kontroluje wszystkie przedmioty w swoim otoczeniu
27.02.2016 19.06.2016 18 Saga o potworze z bagien Saga of the Swamp Beast Potwór z bagien
Nowy Orlean, czyli miejsce z pysznym jedzeniem, wiecznym karnawałem, najostrzejszymi sosami na świecie, pustelnikiem Heńkiem, detektywem Gryzolem, wampirzycą Daphne i potworem z bagien. Jednym słowem - sam luksus.
05.03.2016 25.06.2016 19 Śnieżna zagadka Be Cold, Scooby-Doo! Bałwan
Daphne zabiera wszystkich w miejsce pełne śniegu - na stok narciarski. Niestety trudno uciec od potwornego bałwana, gdy Daphne chce rzucić w Freda śnieżką, a Velma nie umie jeździć na nartach.
12.03.2016 04.03.2017 20 Olbrzymie kłopoty Giant Problems Duży McFinn
Daphne jest jedną ze spadkobierców zamku Blake'ów w Irlandii, gdzie wybiera się z przyjaciółmi. Sama staje się dla Velmy kiepsko zrozumiała poprzez ćwiczenie irlandzkiego akcentu. Fred podekscytował się rycerzami i jednego udaje, zaś Kudłaty i Scooby zapierają się przed zjedzeniem raciczek. Według legendy po latach od wygnania z zamku dawnego władcy, dużego McFinna, ma on powrócić by się zemścić, co oczywiście się sprawdza...
19.03.2016 08.10.2016 21 Krakanie i kichanie Eating Crow Strach na wrony
Fred zabiera przyjaciół na Targ Farmerski. Tam zakochuje się w córce pewnego farmera, Beci. Tajemnicza Spółka dowiaduje się, że na ich farmie ożył strach na wrony. Teraz te wredne ptaszyska zjedzą całe zboże! Velma na farmie ciągle kicha, a Daphne zbiera zwierzaki.
26.03.2016 (Boomerang) 01.10.2016 22 Scooby Dooby ślub I Scooby Dooby Do Duch wdowy
Tajemnicza Spółka wybiera się na ślub przyjaciół Kudłatego - Kimmy i Nate'a. Przesądna panna młoda na noc poślubną wybiera pensjonat, w którym straszy duch wdowy. Sprawa komplikuje się jeszcze bardziej, gdy Kudłaty ma wymówić specjalną przemowę, Scooby ma przeprowadzić ceremonię, a Velma "Tupcio" ma kiepską suknię.
02.04.2016 (Boomerang) 24.09.2016 23 El Bandito El Bandito Duch El Bandito
Detektywi wybierają się do pewnego meksykańskiego miasteczka na święto Dia de Muertos, czyli święto zmarłych. Niestety, niejaki El Bandito wstaje zza grobu i atakuje miejscowych. Daphne zaś zamierza nawiązać kontakt ze swoją potomkinią - ciotką Bezą.
20.06.2017 09.10.2016 24 W paszczy klauna Into the Mouth of Madcap Klaun Bzikol
Daphne opiekuje się smętnym chłopcem Waynem. Zabiera go do Bziko Parku, aby dzieciak dobrze wspominał opiekunkę. Niestety, stary, spróchniały park nawiedza duch klauna Bzikola, którego panicznie boi się Velma.
20.06.2017 13.01.2017 25 Nie wywołuj wikinga z lasu The Norse Case Scenario Duchy wikingów
Detektywi wybierają się do lasu na biwak. Kudłaty i Scooby postanowili zbliżyć się do natury i jeść leśne dobroci. Daphne chce za wszelką cenę zostać harcerzem, a Fred w każdej sytuacji odwołuje się do instynktu śledczego. Może gdyby ten instynkt poprawnie działał, to mężczyzna schwytałby prędzej wikingów, którzy niszczą las i denerwują strażnika Marka? Czy przyjaciołom uda się złapać duchy (i nie wkurzyć strażnika), czy wylądują w tajemniczej Leśnej Kozie?
20.06.2017 13.01.2017 26 Oskarżony Fred Jones The People vs. Fred Jones Toksyczny mutant
Ława sądowa to miejsce, gdzie nie każdy chciałby się znaleźć. Daphne musi obronić Freda przed oskarżeniami wrednego prokuratora, który oskarżył mężczyznę o udawanie toksycznego mutanta w Sielskim Zdroju.
SERIA DRUGA
01.04.2017 (Teletoon) 17.07.2017 27 Urlop Freda Some Fred Time Płetwiasta stopa
Fred nie może obejść się od zagadek, co niepokoi jego przyjaciół, więc wybierają się z nim do letniego domku rodziny Blake'ów. Niestety, na pobliskiej plaży straży chodzący rekin, a detektywi muszą uważać, aby Fred nie dowiedział się o kolejnej zagadce.
01.04.2017 (Teletoon) 18.07.2017 28 Kuracja z wilkołakiem There Wolf Wilkołak
Daphne zaczęła bawić się w mima, kiedy to Scooby stracił apetyt. Detektywi zabrali go do pobliskiego hospicjum, lecz czy wilkołak nie przeszkodzi kuracji psa? Co z jego pojawieniem się mają związek kocięta rzadkiej rasy kotki Lulu?
30.05.2017 (Boomerang) 19.07.2017 29 Straszny błazen Renn Scare Duch błazna Williama Trefnisia
Detektywi wybierają się na renesansowy odpust organizowany przez króla Henrysia. Kiedy Velma była mała, zaimponowała królowi. Okazuje się, że upiorny błazen zapowiedział, że zniszczy ucztę. Pomimo, iż na odpuście nie można używać nowoczesnych wynalazków, Daphne co chwilę coś przynosi i podaje się za wynalazczynię.
31.05.2017 (Boomerang) 20.07.2017 30 Jak wytresować tchórza How to Train Your Coward Wampir
Kudłaty i Scooby mają dosyć potworów i upiorów, więc postanawiają odejść. Jednak Spółka potrzebuje zamienników - i to właśnie Kudłaty i Scooby muszą nauczyć owych zamienników jak się zachowywać podczas rozwiązywania sprawy mrożącego krew w żyłach wampira.
01.06.2017 (Boomerang) 21.07.2017 31 Najgorszy z najlepszych Worst in Show Bestio-Pies
Detektywi przybyli do Nowego Jorku na piętnastą wystawę psów organizowaną przez panią Vander-Grauff. Niestety, w tym roku Bestio-Pies chce wziąć udział! Aby rozwiązać tę zagadkę, Fred podaje się za właściciela Scooby'ego i zgłasza go do konkursu, sam jednak korzysta ze wszystkich dostępnych luksusów.
02.06.2017 (Boomerang) 25.07.2017 32 Zagadki w zdezorientowanym ekspresie Mysteries on the Disorient Express Mroczny żniwiarz,
Mumia,
Tengu,
Tarask,
Tzitzimitl,
Haniver,
Mantikora,
Hemogoblin
Detektywi chcąc odpocząć od potworów, wybierają się na przejażdżkę pociągiem, lecz tam spotykają aż 8 potworów z różnych części świata.
10.08.2017 30.10.2017 33 Halloween Wiedźma,
dom na kurzych stopach
Dawno temu, kiedy Fred był mały, razem z kuzynem Scottem i swoją koleżanką Różą w noc Halloween'ową napatoczyli się na wiedźmę, przez co Fred ma traumę i uważa, że nie może rozwiązywać zagadek w Halloween. Velmę wkurza komercjalizacja święta, więc Daphne przebiera się za zombie-Velmę i się wyśmiewa z koleżanki.
05.06.2017 (Boomerang) 14.08.2017 34 Klątwa Kaniaku The Curse of Kaniaku Krabolud Kaniaku
Velma ze względu na zaproszenie swojej przyjaciółki Aki bierze detektywów do Japonii. Daphne wzbudza zainteresowanie tamtejszych mediów i wypiera starą modę na Velmę, lecz czy krabolud Kaniaku nie zniszczy jej drogi do sławy?
06.06.2017 (Boomerang) 15.08.2017 35 Wybierz Velmę Vote Velma Duch Amosa Littlefielda
Velma startuje w wyborach na burmistrza Littlefield, lecz duch założyciela chce jej przeszkodzić w kampanii wyborczej.
07.07.2017 (Boomerang) 36 Scroogey Doo Duch Jakuba Marleya, Duch Przeszłych, Teraźniejszych i Przyszłych Świąt Bożego Narodzenia, Goblin
Pomimo, że Velma cały czas chodzi z przyjaciółmi, to właśnie jej, a nie Scrooge'owi pokazują się duchy, jak to miało miejsce w "Opowieści Wigilijnej".
07.06.2017 (Boomerang) 16.08.2017 37 W kosmosie In Space Czaszkowy kosmita
Detektywi wybierają się do kompleksu w kosmosie fundowanego przez Blake'ów, lecz na tym samym statku kosmicznym przebywa też kosmita z czaszką, który powstał w połączeniu człowieka z tajemniczym zarazkiem, który się rozprzestrzenia. Jest tylko jeden problem - kosmici mogą zmieniać swoją postać!
08.06.2017 (Boomerang) 17.08.2017 38 Hotel jak u mamy Doo Not Disturb Duch mamuśki
Aby uniknąć burzy śnieżnej, detektywi wstępują do hotelu Dobry Syn, gdzie zasady są bardzo respektowane, a każdy, kto ich nie przestrzega, będzie miał do czynienia z duchem założycielki hotelu prowadzonego przez swojego syna.
09.06.2017 (Boomerang) 18.08.2017 39 Krzyk niemego kina Silver Scream Duch Archiego Barnesa
Podczas wycieczki po studiu filmowym Fletchera detektywi dowiadują się, że ostatnio pojawił się duch Archiego Barnesa, który nie chce renowacji prac przy jego niedokończonym dziele filmowym.
12.06.2017 (Boomerang) 21.08.2017 40 Strach z cylindra Fright of Hand Zmutowany Kręcinosek
Fred zafascynowany magią wybrał się z przyjaciółmi do Pałacu Hokus Pokus i podczas przebywania tam został magikiem o nazwie Freddy Nie Bardzo. Daphne zaś postanowiła jeździć na wrotkach, a przy tym została asystentką Freda. Velma stwierdza, że żadna magia nie jest prawdziwa i wyjaśnia różne magiczne sztuczki.
13.06.2017 (Boomerang) 22.08.2017 41 Grecka gratka Greece is the Word Harpia,
Arachne
Uciekając przed Harpią, detektywi zostają uwięzieni w starożytnej greckiej świątyni. Velma czyta zwój, który ma pomóc im się wydostać, a który opowiada dzieje ich starogreckich odpowiedników...
07.08.2017 42 American Goth Zmutowana roślina
Po latach Kudłaty spotyka swoją koleżankę, Amelię, i zakochuje się w niej. Jednak zaszła w niej wielka zmiana - dziewczyna została Gotem. Zabiera wszystkich na imprezę ludzi ubóstwiających ten sam styl w starym, opuszczonym szpitalu. Detektywi postanowili wpisać się w klimat i przebrać się za Gotów.
06.09.2017 43 Omelettes are Forever Bunia,
Minus,
Gang swetrowiczów
Powrót do Japoni. Jadąc sobie ulicą przy biurowcu C.R.U.S.T. tajna agentka spada detektywom z nieba. I to dosłownie. To doktor Himura, która została zaatakowana przez superzłoczyńcę Minusa.
07.09.2017 44 Ghost in Mystery Machine Wehikuł Tajemnic
Detektywi w amerykańskim muzeum poznają legendę o duchu, który straszył ludzi wchodząc z różne przedmioty. Został uwięziony w skrzyni w muzeum, lecz ta jest otwarta! A duch wstąpił w Wehikuł Tajemnic, który teraz próbuje poskromić detektywów.
08.09.2017 45 Naughty or Ice Jaskiniowiec
Detektywi wybrali się do wielkiego lodowego zamku. Daphne postanowiła zostać lodową złodziejką, a Velma cała ubrała się kurtki i motylki, ponieważ bała się stopnienia zamku.
09.09.2017 46 Night of the Upsetting Shorts Goryl
Dom spokojnej starości na Florydzie, gdzie przebywa babcia Kudłatego zaczął być nawiedzany przez goryla. Atmosfera panująca tam powoduje, że Velma babcinieje. Fred założył szorty, aby być na topie. Podczas wizyty pojawiają się informacje o nadciągającym huraganie.
11.09.2017 47 Junkyard Dogs Śmieciowy mutant
Scooby rozwiązując zagadkę na wysypisku śmieci spotyka swojego starego znajomego, który został psem policyjnym.
12.09.2017 48 Protein Titans 2 Upiorny kucharz
Detektywi wybierają się do miejsca, gdzie powstała nowa gra: Protein Titans 2. Na miejsce zaprosiła ich Zara, przyjaciółka Velmy (przynajmniej Velma tak uważa), lecz tam wszyscy uzależnieni są od smartfonów. Fred chce być wyluzowany, a szef firmy, która wyprodukowała grę chce, aby Velma się u nich zatrudniła, proponuje za to 10 milionów dolarów. Czy Velma da się przekonać i zostanie pracowniczką firmy?
13.09.2017 49 World of Witchcraft Demon
Detektywi przybywają do Salem. Kiedyś w tym miasteczku skazano wiedźmę za złe czary, a ta wezwała demona, aby ją ocalił. Problem w tym, że wiedźma była uderzająco podobna do Daphne, po której przyjeździe demon znów zaczyna grasować. Jednak nie jest to jedyny problem - Freda prześladuje pewna koza...
50
14.09.2017 51 Professor Huh? Part 1 Profesor Huh?
Z więzienia dla największych przestępców uciekł nieuchwytny Profesor Huh?. Fred wraz z przyjaciółmi zostali powołani do złapania opryszka, lecz na miejscu Fred spotyka Różę - koleżankę z dzieciństwa, która po spotkaniu wiedźmy w Halloween też zaczęła rozwiązywać zagadki z własną grupą i najwyraźniej chce dopiec koledze jak to za dziecięcych lat. Velma czytając co nieco o psorku znajduje informację, że przestępca został zdemaskowany jako tata Freda Jonesa. Niestety Fred tylko przytakuje...
15.09.2017 52 Professor Huh? Part 6 3/4 Profesor Huh?
Detektywi lądują na Ziemię, jednak Róża przekonuje policję, że Tajemnicza Spółka ma związek z Profesorem Huh?. Rozpoczyna się pościg. Pozostaje tylko pytanie - czy wygra Róża ze swoją bandą i całym stadem policji, czy piątka detektywów?

Głosowania

W punkcie "Głosowania" możemy wybierać lubiane przez nas odcinki. Niektórzy lubią sprawdzić, co się podoba innym. Może to też pomóc osobom mającym wątpliwości, które odcinki obejrzeć. Wybierz jedną z sekcji - "Seria pierwsza" lub "Seria druga" i głosuj!

Które odcinki z pierwszej serii lubisz?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
1
 
0
 
0
 
1

Ankieta stworzona dnia lip 22, 2017, o godzinie 16:13.
Oddanych głosów: 4

Które odcinki z drugiej serii lubisz?
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Ankieta stworzona dnia wrz 25, 2017, o godzinie 20:01.
Oddanych głosów: 0

Przyszłe odcinki

Angielska nazwa odcinka Potwór Opis
Ten odcinek będzie zawierał w sobie dwa 11-minutowe odcinki.

Przypisy

  1. Aby zobaczyć kompletną listę potworów z obrazami, patrz tutaj