FANDOM

250px-EvilEntity.png

Czysta forma Złego Anunakiego

Zły Anunaki – zła istota uwięziona w kryształowym sarkofagu głęboko pod Kryształowym Zdrojem.

Historia

Co kilka tysięcy lat na naszą ziemię przybywają istoty zwane Anunaki. Jednak nie wszystkie z nich mają dobre intencje; najgorszy z nich, Zły Anunaki, uwięziony w kryształowym sarkofagu, chciał pożreć wszechświat. Manipulował grupkami niewinnych ludzi, żeby go uwolnili. Pierwsi byli Łowcy Tajemnic - młodzi ludzie z towarzyszem jaguarem Spotem. Kiedy zorientowali się, że Zła Istota nimi manipuluje, postanowili go zniszczyć. Stworzyli Serce Jaguara, którym zamierzali zniszczyć sarkofag, zabijając przy tym złego Anunakiego. Niestety przeszkodzili im hiszpańscy konkwistadorzy, którzy zabrali sarkofag, bo myśleli, że to cenny skarb. Wiele lat później pierwsza Brygada Detektywów próbowała znaleźć „skarb”, ale przeszkodził im Dziwoląg (alias Fred Jones Senior), który wygnał ich z miasta. 20 lat później druga Brygada Detektywów odnalazła sarkofag, a śledzący ich Profesor Perykles uwolnił z niego złą istotę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki