FANDOM

Zemsta błotnego potwora
Na fali
Scooby-Doo Magazyn
MudmanMain
Tytuł oryginalny

Revenge of the Mudman

Ilość stron 12
Autor tekstu Rurik Tyler
Autor szkicu Joe Staton
Tusz nałożył(a) Andrew Pepoy
Litery John Costanza
Kolorował(a) Paul Becton
Nawigacja
Następny komiks w tomie
Mściwa Spółka

Zemsta błotnego potwora – pierwszy komiks z tomu Na fali. Pojawił się także w Magazynie Scooby-Doo z dnia 3 marca 2011 roku.

Zarys fabuły

Będący na skraju wyczerpania nerwowego (jak również finansowego), właściciel posesji na południu zbudowanej (wedle słów Velmy) w stylu skrzyżowania parostatku z gotykiem, wzywa Tajemniczą Spółkę do pomocy w pozbyciu się ducha. Dom Nathana Cumberlanda nawiedza bowiem, pragnący zemsty za upadek rodzinnego interesu, upiór wuja Eberharda. Jego duch, okryty pokaźną powłoką z błota, co noc szwenda się po terenach posiadłości. Mimo bohaterskiej walki Scooby'ego i Kudłatego (wspomagających się miotaczem wodnym Kudłatego), to dopiero Fredowi udaje się, dosłownie, schwytać potwora. Okazuje się nim były lokaj pana Cumberlanda – Simmons. Znalazł on cenne przedmioty w podziemiach nieużywanego wschodniego skrzydła domostwa i, by odwrócić uwagę właściciela, zmuszony był udawać strzygę.
Dom Cumberlanda

Dom Nathana Cumberlanda

Postacie

Miejsca akcji

Podejrzani i sprawcy

Podejrzany Motyw/Powód
Simmons Był ostatnim lokajem jaki został panu Cumberlandowi.
Sprawca Motyw
Simmons przebrany za błotnego potwora Simmons znalazł cenne artefakty w zapomnianej części posiadłości Cumberlandów, i żeby je wydostać bez wiedzy właściciela domu, musiał go wystraszyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki