FANDOM

Zemsta błotnego potwora
Na fali
Scooby-Doo Magazyn
{{{szerokość_obraz_solo}}}
Tytuł oryginalny

Revenge of the Mudman

Ilość stron 12
Autor tekstu Rurik Tyler
Autor szkicu Joe Staton
Tusz nałożył(a) Andrew Pepoy
Litery John Costanza
Kolorował(a) Paul Becton
Nawigacja
Następny komiks w tomie
Mściwa Spółka

Zemsta błotnego potwora – pierwszy komiks z tomu Na fali. Pojawił się także w Magazynie Scooby-Doo z dnia 3 marca 2011 roku.

Zarys fabułyEdytuj

Będący na skraju wyczerpania nerwowego (jak również finansowego), właściciel posesji na południu zbudowanej (wedle słów Velmy) w stylu skrzyżowania parostatku z gotykiem, wzywa Tajemniczą Spółkę do pomocy w pozbyciu się ducha. Dom Nathana Cumberlanda nawiedza bowiem, pragnący zemsty za upadek rodzinnego interesu, upiór wuja Eberharda. Jego duch, okryty pokaźną powłoką z błota, co noc szwenda się po terenach posiadłości. Mimo bohaterskiej walki Scooby'ego i Kudłatego (wspomagających się miotaczem wodnym Kudłatego), to dopiero Fredowi udaje się, dosłownie, schwytać potwora. Okazuje się nim były lokaj pana Cumberlanda – Simmons. Znalazł on cenne przedmioty w podziemiach nieużywanego wschodniego skrzydła domostwa i, by odwrócić uwagę właściciela, zmuszony był udawać strzygę.
Dom Cumberlanda.jpg

Dom Nathana Cumberlanda

PostacieEdytuj

Miejsca akcji Edytuj

Podejrzani i sprawcyEdytuj

Podejrzany Motyw/Powód
Simmons Był ostatnim lokajem jaki został panu Cumberlandowi.
Sprawca Motyw
Simmons przebrany za błotnego potwora Simmons znalazł cenne artefakty w zapomnianej części posiadłości Cumberlandów, i żeby je wydostać bez wiedzy właściciela domu, musiał go wystraszyć.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki